kom igen nu malin

åh, nu är jag verkligen less på det här! varför tar jag inte tag i mitt liv???? har typ inte gjort nånting den här sommaren känns det som, bara suttit hemma vid den här jävla datorn, och inte gör jag nåt vettigt vid den heller, bara facebook och facebook om och om igen.
varför tar jag inte vara på dagarna? visst dom jag brukar umgås mest med har vare borta största delen av sommaren men äre nån ursäkt till att inte ta tag i att börja träna? eller att fixa iordning rummet? nej nu fan! jag är jag så arg på mig själv, den här gången ska jag se till att få ordning på det, blir det inte bra nu, då ger jag upp, helt seriöst, jag pallar inte leva mitt liv som det är nu. jag måste se till att få ordning på allt innan skolan, jag måste få igång rutiner, för sen när jag börjar 9:an, då SKA jag höja mina betyg! för jag vet hur besviken jag blev iår när jag fick mina betyg.. jag vet, dom är inte dåliga, men för mig är dom det. jag är inte nöjd med dom, för jag vet att jag kan bättre!
så därför måste jag verkligen få iordning hemma så att det blir lättare att fokusera på skolan till hösten. så imorgon börjar jag, imorgon ska jag börja rensa igenom mitt rum, jag ska få iordning så att jag trivs här, jag vill verkligen ha det fint. sen ska jag träna också. jag SKA göra det.
så önska mig lycka till, det lär behövas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback