hemma efter jobbet

nu är jag hemma igen, bruka va hemma typ en timme tidigare, men som sagt så fotade jag lite efteråt, eller typ en halvtimme, sen medan jag cykla hem så va jag på sånt bra fotohumör så jag va tvungen att stanna hela tiden för att knäppa kort, haha allt folk som körde förbi trodde jag va dum i huvet typ.. och inte bara därför haha, för jag vet inte, jag är typ på as bra humör, har vare det sen igårkväll, ingen speciell anledning egentligen, blev typ glad efter att jag skrev det där inlägget om att man ska va nöjd med sig själv. iaf så hedde jag på högsta volym i min mobil (hade inga hörlurar) och sjöng/skrek hela vägen hem, haha det lät nog inte falskt alls..
aja, nu tänker jag lägga in bilderna från dagen till datorn, så får vi se hur många jag lägger ut sen ;)

får bli en sån här tråkigt blombild igen ba för att ha nån bild..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback