dom senaste fyra dagarna

usch, det här känns hemskt, min statistik har sjunkit som fan på slutet..
skyller på skit internet som alltid dampar och håller på, har typ inte funkat riktigt på flera dagar, fast i för sig har jag inte tagit till vara på dom som små tillfällena där det funkat heller, då har jag ba kollat facebook istället.. så aa det är mitt fel med ;)
men nu funkar det iaf så vi ska se om det håller i sig, i så fall ska jag fortsätta blogga på som vanligt! :)
aja, när ni hörde från mig sist så var jag hos mormor, sen dess har jag jobbat och vare med kattis och matilda. hade tänkt ta med mig kameran när vi for till matilda i onsdags men såklart hade jag inte laddat batteriet innan och självklart vare världens finaste solnedgång den kvällen också.. va så arg haha! hos matilda åkte vi båt, badade och mest ba pratade, sen for jag och kattis till kattis pappa och sov där, sen på torsdag så matade vi svanar (var livrädd, haha..), badade och solade, sen for jag hem vid 4. senare på kvällen kom annika, jb, albin, alma-linn och henrik, vi åt, spelade kubb och ba hade det trevligt.
sen nu idag skulle jag egentligen ha jobbat, men jag mådde inge bra imorse så jag stannade hemma, mår bättre nu men jag har as ont i huvet, eller typ örona, mamma trodde det kunde va nåt med bihålerna, hoppas inte!
aja, nu blev det här väldigt långt, så jag skriver mer senare istället ;)




Kommentarer
Postat av: vicky

SV; Men endååå :o

2011-07-29 @ 22:32:47
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback