min lördag kväll

shit, det känns som att min blogg är väldigt tråkig just nu. men jag har ändå inte gjort nå intressant idag.
i torsdags gjorde jag typ inget heller, typ städa, träna och dator.
och som ni kanske märkte va agnes här igår ;)
just nu håller jag på att typ städa och göra vårrullar (as gott!)
tjejerna kommer ju hit ikväll - agnes, rebecka, matilda & kattis - så det ska bli great!
men nu måste jag fortsätta fixa grejs, för dom kommer typ 6-7 nånting och jag ska hinna städa, dammsuga, rulla vårrullar, äta, träna lite (om jag hinner), duscha, fixa håret, fixa kläder, sminka mig och typ fixa lite annat grejs, så ja, egentligen har jag inte tid att blogga men, va gör man inte för er skull? ;)

btw, KOMMENTERA! blir typ 3758720 gånger roligare att blogga om man får kommentarer, asså ni kan skriva va ni vill, allt är tillåtet vetni (eller nästan allt) ni kan skriva typ, köttbullar är gröna, snygg tröja, du är ful.. osv :):):):):):):)
hihi, bra liv malin..................................
aja, det jag vill komma fram till är att ni ska kommentera :)
/m

söta brudar på en svenska lektion.
rebecka, agnes & matilda ba; jaaa :D
kattis ba; vart är Agnethaaaa?



Kommentarer
Postat av: rebecka hon du känner

äckel bild på mig :(((((((((((((((((((!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-20 @ 12:07:46
Postat av: rebecka

men gud ta bort bilden

2011-02-20 @ 14:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback