nya bloggen

som ni ser har jag nu gjort en ny blogg, ska försöka få ordning på allt nu snart, den ser inte klok ut just nu..
men iaf så ska jag också försöka börja blogga mer regelbundet, man kan ju säga att det gick väldigt upp och ner på förra bloggen.. haha
men aa, ni får gärna följa min blogg på bloglovin, och ni får gärna också läsa/följa min andra blogg, det är typ en fotoblogg där det bara hamnar bilder jag har knäppt osv.
men tyvärr har jag inte hunnit fixa nåt på den än, men den hittar ni iaf här: nalmi foto , sen finns även länk till den vid mina länkar här i bloggen :)
och jaa, det va väl allt för den här stunden iaf, skriver mer senare idag!
hare bra!
/m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback