kvällen och tårtaa

nu har bäst brudarna åkt.
det har vare en grym kväll, as kul! :)
åsså ba; men vi vann först!
-näe, vi vann mer!
hahah, men grrrrym kväll iaf, synd ba att rebecka kom så sent :/
men det här får vi göra om iaf tjejer!

aja, nu ska jag snart gå och lägga mig, bilder kommer imorgon, orkar inte lägga in dom nu, antagligen imorgonkväll eftersom det blir slalom med matilda imorgon, great! :)

men nu tänkte jag iaf lägga in lite bilder från tårttävlingen i måndags (efter, jag vet), som vi för övrigt vann, eller aa, inte min grupp, utan den andra gruppen i klassen, men ändå, hela klassen tar ju del av priset ;)

haha, vi skulle faktiskt göra nasse i nalle puh, men det sluta med askungens bröst..

sen ändrade vi till det här för att det va snyggare tydligen

sen vet jag inte vad kristian gjorde..

sen ändra vi tillbaka eftersom johan tyckte det liknade bröst mer ;)

sen kom henke med idén att vi skulle göra piercingar med strösslet, men såklart spårade det ur..

och allt slutade såhär.. haha :)

det här är tårtan som matilda, kattis, rebecka, josef, henke, andré vann med ;)



Kommentarer
Postat av: rebecka

<3

2011-02-20 @ 14:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback