ba för att liksom

jag vet att jag vare riktigt dålig på att blogga på sistone, men jag har som inte komme förne..
men aa, ska försöka komma igång igen nu, så då tänkte jag att jaaa, jag lägger upp nån video och nå bilder från mobilen som förklarar lite va jag gjort dom senaste dagarna, men då upptäcker jag att min mobil är försvunnen.. -.-
men i fredags va jag hos matilda iaf, sen lördag gjorde jag inget och söndag, slalom :)
ajaaa, tänkte ändra om lite på den här design en nu, är riktigt piss less på den och får se om jag orkar fixa fotobloggen också, har ju faktiskt haft den typ en månad utan att göra nåt med den (a)
hihi, men vi höresss!
/m



Kommentarer
Postat av: Zandra

hej jag läste din kommentar på paows blogg och jag har också denna "underbara" sjukdom, och salvorna man fått känns som att det bara är att kasta i väggen för dom gör det bara värre, måste fråga hur du fick bort det, eftersom du inte haft det på 3 år.. jag har varit till sjukhuset och pratat med dom säger bara åt mig att fortsätta använda salvorna även om jag säger att det blir värre



kram zandra

2011-03-01 @ 02:06:12
URL: http://ladey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback