vad skulle jag göra utan mina bästa vänner?

helgen har vare dunderbra! än fast jag va på så dåligt humör i fredags, så fick ni mig verkligen att må bättre tjejer!
kvällen spenderade vi iaf på sliperiet, träffade lite folk, sen drog vi på max, träffade mer folk typ, men utan er, (agnes, sofia, jessica) hade det vare en förjävlig kväll kan jag säga.. btw, måste tacka linus för mina fina blåmärken på ryggen också.. haha
aja, sen igår va jag på cp dåligt humör, tills lenore ringde vid 9 och tvingade mig in till stan, så det var ba att åka dit, kom in vid tio, sen va jag med lenore, jessica och ringvall och gjorde typ inget tills typ elva, då vi gick på max, träffade linnea, sandra, linus och nå fler. va nån full jävel vid namn kristian som joinade oss också, hahah så sjukt kul snubbe! aja, vi hade det najs där iaf, tills vi drog hem till jessica, såg på film, sen somna jag vid typ fyra.
sen vakna vi, prata ett tag, klev upp, åt frukost, fixa oss, sen gick jag och lenore till stan, köpte nåra julklappar, sen när jag kom hem så har jag typ pluggat sen dess, blir till att plugga jävel imorgon också, men sen äre lugnt fram till jullovet tror jag!

och fia, visst skulle vi på stan på tisdag? tyck jag iaf, för jag saknar dig sjukt mycke ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback