dagen + outfit

jajust, idag höll jag på och fixa håret för länge, vilket ledde till att jag missa bussen och fick gå till skolan, fick skjuts sista kilometern av matildas pappa men håret va ju ändå förstört vid det laget så, najs att man fixa håret helt i onödan (y'
när jag kom till skolan skulle vi se film, vi hade valt "a nightmare on elm street", va typ 6an eller nå så, och herregud.. hahahahaah den sög! gubben man skulle va rädd för va ju ba rolig typ, man satt mest och skratta, kändes som att man såg på en parodi av en skräckfilm!
aja, sen efter lunch vare "vinterdansen", alla nior skulle dansa, va faktiskt roligare än väntat! inte så pinsamt som jag trodde det skulle va, så ja, det va en rätt bra dag!


normal tjej som sätter sig på golvet och tar egobilder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback