true.

tjenare mannen!
åh, va jag saknar solsidan! mest ove då, älska honom ♥
men visst skulle det väl komma fler säsonger på solsidan? nån som vet när dom börjar sändas då?

aja, nu har jag nyss ätit frukost och nu ska jag gå och trippeltånga mitt hår, får verkligen hoppas att det håller sig till ikväll, kommer ju inte hem förrän inatt så, eftersom först har jag prao till 3, sen drar jag in till stan med fia och äter där osv. sen går vi direkt på sliperiet,
men jag (mamma) har kommit på ett problem med det, för jag tänkte ju köpa julklappar osv. men vart ska man he allt när man kommer till sliperiet då? vill ju inte att nån ska sno mina pengar och allt ju.. kaoooos.
btw, äre nån som vill hänga med på stan på lördag? johanna kommer ju inte till övik trots allt :(
och jag behöver verkligen köpa julklappar som sagt..

nagjdhjoaedjppknwshigjlpawhj<pwhowejph0wu9rijvgpkwåpahjobs = så känner jag just nu.





Kommentarer
Postat av: mamma

Tyckte vi sa att det blir nog mest avklarat om man går själv på stan, även om det inte är så himla kul..

2011-12-09 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback