snajsss

tjohej, fin gästbloggning evelina, alltid bra att nån har koll på det här med raggningsrepliker!

aja, igår gjorde jag inte mke alls, klev inte upp förrän 2 så sen pallade man inte göra nåt typ, skulle egentligen va med nåra tjejer i klassen, men syrran va sjuk och vi va ensam hemma så jaa, det blev en skype/mys/foreveralone kväll typ, men najs det med.

och idag skulle jag ta bussen halv 12 till stan, men såklart vaknade jag inte förrän kvart i, så jag fick skjuts av pappa vid halv 1 istället, va i stan med sofia, lenore och jessica, köpte nyårsklänning, sen drog vi till jessica, åt, och sen kom agnes, när agnes hade kommit så gick vi för att möta ringvall, sen gick vi på gårn, där gjorde vi inget speciellt, typ såg på film, träffade linus också, sen gick vi till jessica igen, och sen kom lenores pappa och hämta oss.
har haft en väldigt grym dag med dom bästa tänkbara personerna! så tack alla för den!
men nu ska jag sova, så godnatt!

söt bild lenore ritat <3<33<333<33<3<33<3<3<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback