mysssssss

drog som sagt till evelina igår, vi fikade, pratade och hade det allmänt mys, ni är grymma ni brudar!
strax innan vi skulle fara drev vi med rebecka som hade somnat, evelinas pappa gick och väckte henne och sa att alla hade farit, ni skulle hört hennes reaktion! hahahha synd att man inte fick det på film, för det va bland det roligaste jag hört!
aja, sen for vi till mormor, hon fyller år idag egentligen, men vi firade henne igår, så det var en massa fika där med, ont i magen sen kan jag lova.. sen kom jag hem vid 9 typ.
idag är det en vanlig skoldag, med bad på gympan.. drygt!

jag ser det snöar, jag ser det snöar..



Kommentarer
Postat av: den utsatte hos evlina

HAHA INTE ROLIGT

2011-12-19 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback