måste säga att detta har varit en riktigt grym helg!

tackar alla som vare med och gjort denna helg så bra!

i fredags drog jag och agnes till linnea, efter ett tag kom jessica också, sen så drog vi på max vid halv sju, käkade och satt och snacka en massa, sen gick vi iväg (hahah) till sliperiet och skulle checka om det va nå folk där, vilket det typ inte va, så vi gick typ ut direkt, och efter ett tag gick vi till max igen, köpte lyxshake, pratade ännu mer och träffade lite trevligt folk, satt asså där några timmar, tills vi gick upp på stan och gjorde absolut ingenting, satt i nåt random trapphus och skrämde upp varann typ, aja, sen for vi hem till linnea, såg film och sen somna vid halv fyra (?)

vaknade på lördag, åt frukost, chillade och va osociala mot varann hahaha.. sen drog vi hem vid 3 typ,
på kvällen sen kom agnes familj, åt efterrätt, sen kom matilda och vi tre hade det allmänt trevligt, mycke skratt vare iaf! sen for dom hem vid 12 typ, sen snacka jag på skype ett tag, och sen somna jag.

så nu sitter jag här och gör inget, har bakat lussebullar typ (eller aa, ätit lite av degen, och rullat ihop några), sen ikväll blire ku!
vi hörs!

vi va ba tvungen..

tycker inte om vita bilar, så tänkte färga dom rosa i hallonsodan, funkade inte.. men dom blev faktiskt godare! dock smakade drickan skit efter, så det gick inte att dricka upp..

agnes bitchblick ♥






lite bilder ifrån helgen.



Kommentarer
Postat av: jessica

AMENFÖRIHELVETEKERSTIN JAG SER JU FAN HOMO UT :(

haha men helgen av nice endoooo :D

2011-12-04 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback