kaos jao

så kan det gå om man ber linus att gästblogga.. haha!

det va ju ett tag sen jag bloggade, så jag orkar inte berätta allt jag gjort osv. men igår så kom agnes iaf, vi fotade lite, redigerade bilder, och ba hade det trevligt, efter ett tag gick vi och mötte sebbe, sen så hahahahah.. vi satt vid datorn iaf, hahaha
ingen som fattar, men aja, sen på kvällen så städade jag och julpyntade lite på mitt rum, sen satt jag på skype hela kvällen, ändå rätt kul, iaf när man pratar med sina bästa vänner, vet inte va jag skulle gjort utan er!

idag så vaknade jag vid halv tio, och nu ska jag gå och äta frukost, duscha, fixa mig och sen dra till evelina med brudarna i klassen, blir grymt de! sedan plockar mamma upp mig där så åker vi till mormor och tillbringar kvällen där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback