jag spyr på en gran

Dagens ämne: granar.
Jag tänkte disskutera hur mycket jag hatar granar. Dom bara står där i en klunga i skogen och ser kaxiga ut.
Plus att dom sticks. Tänk alla dendrofiler som försöker att närma sig en gran. Granarna ba "BACK OFF". Tycker nästan synd om dendrofilerna. (säg inget till nån men jag är en).
Men om granarna vill vara forever alone så är de ju fine för mig.
Det finns andra träd där ute som vill ha mej. Hoppas jag....

Tänk att människorna typ "hyllar" granarna på julen. Då får dom komma in i våra hem och pyntas med massa julgranspynt. Usch, jag ska be pappa kapa av all skog på våran tomt, sen ska jag ge honom titeln som president:)

Avslutar detta inlägg med en bild på hur mkt jag hatar granar.
Frid och höjd i arselhöjd / xoxo nalmi girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback