igår/idag

tjenaretjenare, igår hade vi julavslutning på skolan, alltså gick vi bara till 10, vi va i gympasalen och tittade på nåra som sjöng, sen typ dansa vi ringdans och gjorde kanelbullen, likadant varje år.
efteråt for jag till stan med familjen, fixade sista julklappen och sen typ satt jag i bilen medan dom handlade osv.
när jag kom hem färgade jag håret, sen drog jag till matilda, åt och pratade typ, efter det gick vi till kattis, där vi bytte julklappar, såg på film, fikade, prata och hade det ba allmänt mys, längesen vi hade en sån kväll, så det va riktigt kul!
kom hem vid 12 typ, då jag satte mig vid datorn ett tag, sen gick jag och la mig. 
vaknade nån gång inatt av att jag ramlade ur sängen, slog huvet i sängbordet och ryggen i stolen.. haha fattar inte hur jag lyckades, rör mig ju aldrig i sömnen.
aja, sen idag har jag typ städat, slagit in paket, bytt julklapp med agnes och ba suttit vid datorn.
men nu ska jag fortsätta med att inte göra nåt, så vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback