idag spyr jag inte

Rubriken säger sig självt.

Idag har jag faktiskt inget speciellt att disskutera. Det är ju julafton så jag ska inte klaga.
JAG MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG FÅTT FETT MYCKET JULKLAPPAR! Eller fett dyra iaf hihihih.
Först och främst måste jag tacka min underbara familj som gav mig en tre veckors semester till Kongo. Min kära vän Jessica ska helt klart få hänga med. Bara för att hon är bäst. Och sen kan massa andra få joina om dom vill. 
(Ni kan anmäla er till min betjänt Kerstin Östros om ni vill med). Mami o Papi payar hela skiten åt er.
Seeedan så fick jag manikyr, två iPhones (en reserv), ett eget hus på bakgården, ett suround ljudsystem, massor med kläder och en kissekatt.
Är rätt så nöjd med min jul faktiskt! Ska i alla fall döpa min kisse till purripurr. Bara för att han låter så fint när han purrar <3<3<3<3

Ni kan få en snygg julbild jag gjort.


Ha en fortsatt bra jul / xoxo nalmigirl



Kommentarer
Postat av: agnes

sv; hihi, tack du!

2011-12-25 @ 12:56:14
URL: http://equiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback