Evelina är tillbaka!!

Japp trott det eller ej jag är tillbaka för ännu ett GRYMT inlägg här på nalmi-malin!
Jag ska nu hjälpa era kära bloggläsare att få in dom rätta raggningsreplikerna. :D

OBS!! kan innehålla lite sexuella repliker!
Jag tar inte ansvar för nägra runkskador vid läsandet av detta inlägg!


Tänker börja med den absolut bästa:
Jag säger inte det här för att impa på dig, men jag är faktiskt Batman!

Hej tjock äru också här?:
Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?

Kanske världens SÄMSTA replik: (råder er använd inte denna!!)
Om ditt högra ben var Julen och ditt vänstra Påsken... Kunde jag då få spendera lite tid emellan högtiderna?

Rakt på sak:
Ska vi trolla?...Vi går hem till mig och knullar, sen försvinner DU!
Vad vill du ha till frukost?
Jag undrar hur våra barn kommer att se ut.
NU, BITCH! 
(min nästa kan jag lova!!)
Jag ska ha sex med dig i kväll, så det är lika bra att du är där.

Ursäkta vad sa du?
Du är så het att du får djävulen att svettas!
Hejsan..kom du hit för att träffa en trevlig kille. Eller duger jag?
Tror du på kärlek vid först ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?
Varför inte överraska din kille/tjej med att inte komma hem i kväll.
Hej, mitt namn är [ditt namn]. Glöm inte det för du kommer att skrika det senare i natt.
Hej, är du oskuld? [Nej!] Bevisa det då!

Lägre än glocalnet...
Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade?
Är det jag som är full, eller är du verkligen så här snygg?
Dina kläder skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.
Ursäkta, suger du av främlingar? Inte? Då får jag väl presentera mig.
Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan
Tjena ska vi slå vad om att jag kommer först.

Men den absolut fulaste, underbaraste och mest använda:
Tjena kexet.. står du här och smular.




Ragga lugnt mina kära vänner!
OVER AND OUT // Evelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback