drömyrket

Jahej. Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja blogga lite oftare. 

Idag tänkte jag disskutera mitt drömyrke.
Ni har nog ingen aning om vad det är för jag kom på exakt vad jag ville bli igår kl 15.37 när jag satt på toa och läste dassboken. Jag vill jobba med avloppsrengöring.
Som sagt, det var igår när jag satt och utförde mitt dagliga toabesök som det slog mig. Jag har aldrig ens tänkt tanken förut men nu bara ploppade tanken upp i min hjärna.
Jag är faktiskt lite chockad.

Dock har jag googlat lite på yrket och kommit fram till att jag skulle behöva en hel del utrustning.
Så jag tog mig i kragen och åkte till tippen och rotade runt i hopp om att hitta nå utrustning eller dylikt.
Jag hade fett med tur och hittade en gasmask, den va as snygg.


xoxo nalmigirl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback