yesss

glömde lägga upp dag 7 och 8, så kommer tre inlägg på en gång nu

yes, då har man vaknat, eller aa vaknade typ halv 11, men jag har legat framför tvn tills nu.
iaf for jag ju till matilda i lördags, först for vi på en fotbollsmatch som hon skulle döma, sen for vi hem till henne igen och typ ba såg på tv/film hela kvällen, sen beställde vi pizza och bakade en kladdkaka.
sen somna vi kanske 2 - halv 3? 
sen på söndag väcktes vi av att mamma ringde och sa att dom skulle hämta mig om en halvtimme för vi skulle till mormor, så då vare ba att kliva upp.
sen va vi hos mormor typ hela dagen igår, och ja, nu sitter jag här och skriver ;)
näe, nu ska jag inte tråka ut er nå mer med en lång text, så det får bli en bild på matilda.

sötnos!



Kommentarer
Postat av: matilda

<3

2011-08-09 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback