jag är glad :D

haha va äre för fel på mig? jag orkar aldrig och glömmer alltid bort att blogga och när jag väl bestämmer mig för en paus kan jag inte hålla mig borta härifrån, går in och kollar statistiken hela tiden..
så det blir väl till att glömma pausen då, ni märker väl om jag tar en sen igen.
iaf red jag lester idag med, han va så himla lugn och fin, stod helt stilla när jag skulle upp på han med, helt otroligt! sen kändes han rätt bra i början, det va mot mitten han helt plötsligt blev himla seg! men då vare dags att få galoppera lite, sandra sa åt mig att sparka på ordentligt och använda spöet (som förövrigt va en pinne eftersom dom inte hade nå spön ute haha) och att jag skulle va glad om jag fick han att galoppera nå steg, men det gick så himla bra! när vi kom till stället vi skulle börja galoppera så behövde jag knappt röra han så börja han, vart så sjukt glad över hur bra det gick! blev nästan lite halvkär i ponnyn på slutet ♥
hah nämen jag är iaf sjukt nöjd med den här lektionen men hoppas på att få kiamba nästa gång! saknar henne jätte mkee!
äh nog med hästsnacket nu, vet ju att jag har läsare som inte gillar hästar så, iaf så har jag haft så fullt upp idag så jag ska bara duscha sen se på nåra how i met your mother avsnitt, sen SOVA igen! har vare trött hela dagen! och imorgon blire ju till att kliva upp halv 7-7 igen..

livet ♥



Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

mer häst, mer häst!

för övrigt vill du fota hjertehesten nångång? :)

om du vill alltså ^^

eller jag vet

vill du fota på 4 sep (sönd) då jag ska förhoppningsvis tävla? :)

2011-08-17 @ 23:06:52
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback