sorterar bilder

sofia kom aldrig igår </3 så jag satt ensam hemma och kolla på how i met your mother hela kvällen (y'
haha och nu idag kom jag på den fantastiska idén att sortera om alla bilder.. jag har ju haft mina bilder sorterade i mappar som typ 'kompisar' 'djur' 'släkt' osv. och i alla dom så har jag massa små mappar, som typ i kompisar har jag 'kattis' 'matilda' osv. as drygt! fattar inte varför jag gjorde sådär från början.. så nu håller jag på att sortera om, ska ha mappar efter år och månader, mke lättare att hitta då. men sjukt va mke bilder jag har! har hållt på typ två timmar och har knappt kommit halvvägs.. men nu tror jag att jag ska ta med datorn ut och fortsätta där, måste ju ta vara på solen, tyvärr har jag inget internet ute men, det äre värt!




Kommentarer
Postat av: Dani

Allt bra?? :)

2011-08-14 @ 17:53:54
URL: http://picsmania.blogg.se/
Postat av: vicky ♥

SV; Härligt! Det är tre vinnare som dras på torsdag! :)

2011-08-14 @ 18:51:57
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback