ridning ikväll!

ni kanske har undrat varför jag inte har jobbat nåt på sistone, det beror iaf på att dom jag jobbar hos har varit på semester, men dom kom hem igår så imorgon ska jag jobba igen, sen blire till att jobba tills skolan börjar antar jag (:
annars så vakna jag nu, ska gå ner och äta frukost, sen vet jag inte vad jag ska hitta på, fast jo, jag måste ta fram mina ridkläder och tvätta ridskorna, för i måndags drog ridskolan igång och jag rider ju som vanligt på onsdagar -idag- så det blir grymt att komma igång igen! hoppas jag ba får rida kiamba, fast aa, egentligen funkar det med alla utom lucifer typ, tycker inte om han :/
men aja, nu måste jag äta frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback