min dag

dagen blev inte alls som jag hade tänkt, blir oftast inte så haha. iaf så har jag hunnit gå igenom alla bilder från bröllopet, har väldigt svårt för att ta bort bilder, så det är en massa som är väldigt lika varann menmen, hellre för många än för få?! 
jag satt då här vid datorn i godanro tills mamma helt plötsligt sa att vi skulle åka om en timme, jag ba 'va har jag missat nu?', då skulle vi tydligen fara på filippas match och sen fira min moster (jag som va helt säker på att hon fyllde år den 30:onde) och sen när vi kom hem så laggade internet såklart.. är så sjukt less på vårat internet nu, det ba dampa hela tin, sen kan vi inte ha trådlöst heller, skulle önska att vi kunde byta ut skiten, och ska jag va ärlig har jag ingen aning om varför vi inte gör det o:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback