hemma

hemma från bröllpet nu och ont i fötterna har jag! hahah!
iaf så va jenny jätte fin och alla andra såklart men hon va ju självklart finast!
tog en heeeel massa bilder både i kyrkan och på middagen/festen, vart över 400 tror jag? så det lär ta ett tag att gå igenom alla, sen tror jag inte alla får hamna på bloggen heller, så vi får se va lägger upp för bilder sen, jag kanske får upp några imorgon om jag hinner.
jag kanske inte har sagt att jag jobbade där efter vigseln? det gjorde jag och syrran iaf och vi måste ha tjänat en ganska rejäl slant, bror min med, eftersom han är chafför (?) 
men nu är jag rätt så trött så jag ska ba se lite himym som vanligt, sen sova!
elin, farfar, emilia och jenny :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback