grym kväll!

vare en grym kväll! först for jag ju som sagt och red, fick rida lester, inte direkt min favorit men jag är ändå rätt nöjd. vi gjorde en massa repetion övningar, tog det ganska lugnt. va nog min bästa gång med lester ändå!
aja, sen direkt efter fick jag ett sms av matilda som tänkte komma och hälsa på, så hon kom vid 8 och for typ nyss, vi såg på 'vampyrer suger' sen satt vi ba och kolla runt lite på youtube och pratade osv.
sen har jag fått hem mina grejer jag beställde från tvspelsweb också! beställde ett closeup +4 filter och en 5 i 1 80cm reflexskärm, så vi testade grejerna lite också, blev inga bra bilder alls eftersom vi ba testade lite, men jag är sjukt nöjd med grejerna!
iaf så måste jag sova nu, ska jobba imorgon så ska upp halv 9.. inte smart att va uppe halva natten då, så godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback