gårdagen

hade rätt fullt upp igår så han inte blogga, först så jobbade jag som vanligt, sen kom jag hem, åt, duscha, sen kom kattis och matilda och va här hela kvällen, för att inte glömma att syrran fyllde år så det va folk här hela kvällen med. sen inatt när jag skulle blogga så vare nå damp med internet, så ni får ett inlägg idag istället :)
va väldigt länge sen jag, kattis och matilda va med varann samtidigt, så det va jätte kul! va ju tvungen att testa min reflexskärm riktigt så jag vi fotade en massa! -bilder kommer sen- sen gick vi in, gjorde lanchips och såg på film och prata en massa, det va en riktigt grym kväll!
aja, nu måste jag städa upp på rummet för fia kommer sen tror jag :)





Kommentarer
Postat av: vicky

SV; haha ;)

2011-08-13 @ 22:43:07
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback