första skoldan

fan va less jag är på min jävla dator som alltid ska lagga ihop. pallar inte skriva om inlägget igen, så ni får se i bilder sen va jag och matilda gjorde igår.
och idag började skolan igen, gick faktiskt hyffsat bra att kliva upp och jag hann till bussen också. men skoldagen va riktigt dryg, än fast vi inte jobbade nåt så vare as drygt att lyssna på lärarna som babblade på, helst agnetha....
sen fick vi veta att imorgon ska vi gå ut i skogen med 8A och plocka blåbär som vi ska göra sylt av till gröten vi ska äta på fredag? man ba yessssssssssssss!!!!!!! inte..
näe, nu ska jag he kameran på laddning sen ska jag ta fram ridkläderna, far lite tidigare till stallet eftersom jag ska fota lite, sen kommer sofia fota mig också, så jag hoppas verkligen jag får kiamba!



Kommentarer
Postat av: maddhpaddh

Hejsan! vilken underbar blogg du har :) Kramis

2011-08-24 @ 16:53:52
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/
Postat av: sofia

snyggmalin!<3

2011-08-25 @ 20:18:53
URL: http://flisanjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback