dagen

igår hade jag inget att skriva om, jag såg ba på 'my life as liz' hela dagen, bra liv... haha, men jag älska det programmet, så grymt bra! men jag blir ba så arg på att hon blir tsm med Louis och ba är sur på Bryson, hon ska ju va med Bryson! fast jag fattar inte riktigt slutet på andra säsongen, för då gjorde hon ju typ slut med Louis, eller? sen verkade det som om hon blev tsm med Bryson igen? eller aa, jag fatta inte så mke, så jag hoppas det kommer en tredje säsong, annars dör jag.....
aja, nu ska jag dra till matilda snart, ska sova över där, så det blir grymt. 
så vi hörs imorgon!

osminkad och blött hår, så klaga inte.



Kommentarer
Postat av: evelina

SJUKT FIN I DEDÄR HÅRET!

2011-08-07 @ 17:22:12
URL: http://evestrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback