dagen osv.

skolan idag va dryg, fast ändå inte på nå vis, aa jag vet inte.. vi slutade i alla fall 2! det gör vi förresten alla onsdagar och fredagar så.
efter skolan så gjorde jag inte så mycket egentligen, sen vid halv 6 for jag till stallet. fick äntligen rida min älskling -kiamba- det va så sjukt härligt att sitta på hennes rygg igen! vi hade dressyr, så vi fokuserade ganska mycket på sitsen och balans. och på slutet fick vi lite (läs: LITE) galopp också. hon va väldigt trög att få igång i galoppen, men till slut fick jag till några steg haha, får hoppas att det går bättre nästa gång! :)

foto: sofia wikman



Kommentarer
Postat av: sofia

men sedär, sedär ;)

2011-09-01 @ 15:44:09
URL: http://sofiawikman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback