äntligen är moppekursen slut!

åhh va dryg moppekursen va, satt helt stilla i fyra timmar, jag kunde knappt gå sen haha.. men nu äre slut iaf! passade även på att boka in uppkörning och provet idag när jag ändå va där, så uppkörning blir den 14:onde och provet den 19:onde! alltså på min födelsedag, får hoppas att det går bra för min släkts bästa haha!
jobbade även lite idag, i för sig bara två timmar men jag orkade verkligen inge mer, jag är så trött så jag nästan vilja sova nu, men det palla jag inte. men imorgon blire till att jobba igen, blir kanske sista jobbdagen eftersom skolan börjar nästa vecka, visserligen inte förrän onsdag men ändå.
näe, nu ska jag se på how i met your mother, är typ beroende av det nu! 

förresten, äre nån som vill följa med mig på ridningen på onsdag? som skulle kunna fota lite med min kamera? har inga bilder på söthästarna och ingen bild på när jag rider heller så, hör av dig om du skulle vilja det! :)



Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Dagens blogg är avslutad, kika in och kolla om

du vann. Om inte, anmäl dig till nästa! :)

2011-08-18 @ 21:46:15
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback