ganska bra vi är ändå,,,

nu är jag hemma igen, hade en grym kväll med grymma flickor! :)
vid 20 över 7 for jag och agnes till sofia, kom dit vid kvart i typ, va ju lite vilsen hihi..
sen efter ett tag kom fanny och vi började se hitta nemo (a' men grymt bra film ändå hahah,,,, fortsätt simma, fortsätt simma..
efter det såg vi nån annan bra film (otecknad haha) och medan jag och agnes höll för ögonen satt fanny och skratta och sofia satt och skratta åt fanny som skratta x)
grymt kul vare!
sen for iaf fanny hem och vi satt ba och såg på navy CIS och 2 ½ män
sen for vi hem.
jaoo, det va min kväll det :)
godnatt!



Kommentarer
Postat av: sofiaaa

HAHAHAH (x



asså dom typ ramla ner för ett stup på filmen och du och Agnes typ höll för ögonen och sen ba skratta Fanny (x hahaah då vare svårt att inte skratta själv juhe hehe

2011-04-22 @ 01:53:30
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback