afro-day

shit, jag måste ta och blogga lite oftare.. hihi..
aja, idag vare en grymt chill dag igen, jobbar inte vi längre i skolan eller? :o
så här såg dagen ut:
matte - christer prata bort hela timmen om alkohol?
engelska - såg 'i taket lyser stjärnorna'
no - prata om nån uppgift, fatta inte mke
lunch
no
- fortsatte prata om den där grejen
svenska - såg klart filmen + diskutera lite
idrott - dans

hahah min klass är.. jag vet inte.. 8:1? haha går inte att beskriva med ord. men ibland, tro det eller ej, har vi faktiskt roligt ;)
aja, känns skönt nu iaf att man är klar med alla panikläxor! slipper plugga.. ^^
men nu ska jag gå och göra.. ingenting :D
hare bra!
/m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback